وان پیس؛ بزرگترین انیمه تاریخ تاکنون

انیمه وان پیس یک مجموعه مانگا نوشته Eiichiro Oda است که توسط Toei Animation تولید و توسط تلویزیون فوجی پخش می‌شود. این سریال در اکتبر 1999 برای اولین بار پخش شد و در حال حاضر بیش از 950 قسمت (به همراه 14 فیلم سینمایی) پخش شده‌است.

خلاصه داستان وان پیس

گل دی راجر به عنوان پادشاه دزدان دریایی؛ قوی ترین و بدنام ترین دزد دریایی که در گرند لاین قایقرانی کرده‌است. دستگیری و مرگ راجر توسط دولت جهانی تحولی را در سراسر جهان به ارمغان آورد. آخرین سخنان او قبل از مرگ، مکان بزرگترین گنج جهان، وان پیس را نشان داد. حالا همه در پی آنند تا به وان پیس دست یابند تا قدرتمندترین و بزرگترین دزد دریایی جهان شوند.

داستان ماجراهای میمون دی. لوفی، یک مرد جوان جاه طلب و در عین حال مهربان را روایت می‌کند. لوفی میوه صمغی را خورده که او را به یک مرد لاستیکی تبدیل کرده‌است. او آرزو دارد با تبدیل شدن به یک دزد دریایی بزرگ، راه قهرمان دوران کودکی‌اش، کاپیتان شانکس را دنبال کند. در واقع، او قصد دارد گنج اصلی را پیدا کند و به “پادشاه دزدان دریایی” جدید تبدیل شود.

وان پیس

وان پیس؛ وعده ثروت و شهرت نامحدود

میمون دی. لوفی، پسر 17 ساله‌ای که تعریف استاندارد یک دزد دریایی را به چالش می کشد. به جای یک دزد دریایی شرور و سرسخت که روستاها را برای تفریح ​​غارت می‌کند، شگفتی‌ای منحصربه فرد شیوه کار او است.

فکر یک ماجراجویی هیجان انگیز همراه با یافتن وان پیس و ملاقات با افراد جدید، دلایل لوفی برای تبدیل شدن به یک دزد دریایی است. شنکس، لوفی و ​​خدمه‌اش به دنبال قهرمان دوران کودکی خود، از سرتاسر خط بزرگ سفر می‌کنند.

لوفی برای برای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی، قوی‌ترین خدمه دزدان دریایی جهان را جمع آوری کرده است. تجربه ماجراهای دیوانه کننده، پرده برداری از اسرار تاریک و نبرد با دشمنان پر زور همه برای رسیدن به وان پیس!

هنوز ادامه دارد…

انیمه وان پیس به خصوص در مقایسه با سایر انیمه‌های طولانی مدت به طور گسترده‌ای به درون‌مایه‌های اصلی خود وفادار است و تقریباً تمام محتوای داستانی مانگا را با حداقل تناقض اقتباس کرده‌است.

تفاوت انیمه و انیمیشن را در سایت پوفیلمو بخوانید.

این سریال به دلیل بازیگران پرجمعیت‌اش پنجاه و نه شخصیت دارد. اغراق نیست اگر بگوییم که وان پیس اژدهای اوایل قرن بیست و یکم است که به یکی از طولانی ترین دوبله‌های انیمه تاریخ تبدیل شده‌است و هنوز دوبله آن به زبان‌های مختلف ادامه دارد.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

سریال یاغی

معرفی و بررسی سریال یاغی

محمد کارت این‌بار با سریال یاغی در صدر نمایش‌های خانگی است. او پس از ساخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *