چگونه وینی پو در Winnie the Pooh: Blood and Honey قاتل می‌شود؟

فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey؛ وینی پو در خون و عسل قاتل می‌شود. استودیوها کارشان را بلدند، آن‌ها خوب می‌داند که کجا از کدام کاراکتر از پیش ساخته شده استفاده کنند. اقتباسگران چه در لایو اکشن چه انیمیشن، از میان علاقمندی‌های کودکان نسل‌های قبل، کاراکترها را به مثابه عروسک‌ بیرون می‌کشند و جانی دوباره به آن می‌بخشند. ما این‌بار با وینی پو در ماجرایی تازه و دوره‌ای متفاوت مواجهیم. البته که آن‌ها سلیقه مخاطب را نیز خوب می‌شناسند.

معمولا این راحت‌ترین شیوه سودآوری است زیرا کاراکتر از پیش پرداخته شده است، و نیازی به جا انداختن آن نیست زیرا او تاکنون محبوبیت خود را بین طرفدارانش بدست آورده است. حالا این بار ما طرفداران بزرگسالش را در حال تماشای ادامه‌ یا عاقبت انیمیشن یا فیلم موردعلاقه‌شان می‌بینیم.

بازسازی وینی پو در Winnie the Pooh: Blood and Honey

فیلم ترسناک Winnie the Pooh

فیلم پوه Winnie the Pooh در حال ساخت است اما با این حال اولین تصاویر آن منتشر شده است. پوه در ژانویه 2022 از مالکیت دیزنی خارج شده و به دارایی‌های فرهنگی ملی اضافه شده است، پس دیزنی مسئول ساخت این فیلم نیست.

داستان خرس دوست‌داشتنی وینی د پوه توسط آلن الکساندر میلن نویسنده بریتانیایی در سال ۱۹۲۶ نوشته شد. این کتاب توسط ارنست هوارد شپرد به تصویر کشیده شد. این کتاب قبل از سال 1976 منتشر شد به همین خاطر، حق چاپ آن تا قبل از ورود به مالکیت عمومی حدود 95 سال ادامه داشت. تا به حال هر کسی نسخه دلخواهی از این داستان به تصویر کشیده است اما اخیرا فریک واترفیلد بر آن شد تا فیلم مستقل ترسناک پو را بسازد. این فیلم درحال ساخت است و هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نیست اما بنابر گزارش IMDB بازیگران فیلم Winnie the Pooh: Blood and Honey شامل امبر دوگ تورن، ماریا تیلور، دانیل اسکات و… است.

البته این فیلم ارتباطی با دیزنی ندارد، شخصیت اصلی داستان قاتلی روانی است که ظاهرش شبیه پوه شخصیت محبوب کارتونی دیزنی است. داستان‌‌های کلاسیک پوه از زمانی که به مالکیت عمومی درآمدند می‌توانند به فیلم نیز تبدیل شوند.

عوامل فیلم ترسناک وینی د پو

فیلم Blood and Honey

اولین عکس‌هایی که از فیلم ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey منتشر شده یک پو و خوک شیطانی را نشان می‌دهد که در حال هجوم‌بردن به یک زن جوان در حال استراحت، در جکوزی هستند.

کارگردان فیلم ریس واترفیلد، در مصاحبه‌ای با سایت ورایتی گفته است: واکنش مخاطبان به عکس‌ها دیوانه‌کننده بود. درWinnie the Pooh: Blood and Honey؛ آنها مجبور به مراقب از خودشان هستند به همین خاطر به خوی وحشی خود برگشته‌اند. آنها دیگر اهلی نیستند، و در جستجوی طعمه دست به هرکاری می‌زنند.

این فیلم در مدت 10 روز در انگلستان، در نزدیکی جنگل اشداون فیلمبرداری شد. واترفیلد از افشای بودجه این فیلم ترسناک خودداری کرد، و از مخاطبان خواست که انتظار نداشته باشند فیلم در حد فیلم‌های ترسناک هالیوود باشد.

کارگردان وینی د پو خون و عسل گفت: « با توجه به این پیش فرض، بزرگترین چالش، ایجاد تعادل بین ترس و کمدی بود. ساختن یک فیلم صرفا کمدی بسیار آسان است؛ پیش‌رفتن به سمت مسیری که هیچ چیز ترسناکی ندارد و حتی مضحک و احمقانه است. اما ما می‌خواستیم فضای فیلم بین این دو باشد، ترس و کمدی.» معرفی 6 فیلم ترسناک سینمای جهان.

 

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

عنکبوت مقدس

نقد و بررسی فیلم عنکبوت مقدس

داستان فیلم عنکبوت مقدس حول محور یک روایت واقعی می‌چرخد. این فیلم که در بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *