انیمیشن بچه های بد | The Bad Guys 2022

آیا فیلم بچه‌ های بد برای کودکان مناسب است؟ نقد و بررسی فیلم بچه های بد بچه‌های بد برای بچه‌ها ایمن است؟ پرفروش‌ترین مجموعه کتاب‌های کودکان نیویورک تایمز، «بچه‌های بد» بوده که با اکشن، دزدی و هیاهوی جنایی وارد قفسه‌های کتاب‌های کودکان شده بود. اما آیا این تبهکاران محبوب حیوانات که تبدیل به قهرمان می‌شوند، می‌توانند به یک فیلم خانوادگی موفق نیز تبدیل شوند؟ این انیمیشن dreamworks این مسئله را به ذهن می‌رساند.

آیا فیلم آدم‌های بد برای بچه‌ها خوب است؟

The Bad Guys

فیلم بچه های بد علاوه بر سرگرم کنندگی، با بیش از 3 سال زمان برای تکمیل جلوه‌های بصری روشن، جزئیات واضح، پالت‌های رنگارنگ و تکنیک‌های انیمیشن‌سازی مدرن رقیب تکنیک‌های پیکسار و دیزنی است. دزدی بسیار جذابی در یک فیلم برای بچه‌ها و خانواده‌ها تهیه شده است.

داستان بچه‌های بد

بچه های بد با الهام از مجموعه کتاب‌های محبوب کودکان که تبدیل به فیلم انیمیشن شده است، گروهی از حیوانات ناطق را به نمایش می‌گذارد که در میان انسان‌ها زندگی می‌کنند. آن‌ها اساسا «بد» عمل می‌کنند، اما در نهایت «خوب» می‌شوند. با حضور صداپیشگان ستاره از جمله آقای گرگ با بازی سام راکول (مرد آهنی، تور جهانی ترول‌ها)، آقای مار با بازی مارک مارون (جوکر)، آقای کوسه با بازی کریگ رابینسون (Dolittle).

آقای پیرانا با بازی آنتونی راموس (In The Heights)، به علاوه چند شخصیت اضافه شده (اهم، زنان قوی) مانند خانم Tarantula با بازی Awkwafina (رایا و آخرین اژدها) و دایان فاکسینگتون با بازی Zazie Beetz (Deadpool 2)، این حیوانات کتاب را برعکس می‌کنند.

قابل پیش‌بینی و جذاب

خط داستانی بچه‌های بد از ابتدا تا انتها با اکشن‌های سریع، گنگ‌های بصری و طنز حیوانی رقابت می‌کند. فکر کنید Looney Tunes با Ocean’s 11 ملاقات می‌کند، این گروه مجرم به سرعت به ابرقهرمانان مورد علاقه فرزند شما تبدیل می‌شوند، زیرا در مسیر عشق، با سازگاری بچه‌ها را در سفری وحشی با خود همراه می‌کنند.

رده بندی سنی The Bad Guys

رتبه‌بندی‌های PG اکنون بین Incredibles 2 شدید تا کریستوفر رابین آرام در نوسان است، طیف گسترده‌ای بین سنین 0 تا 12 سال قابل بررسی است. چرا فیلم بچه های بد دارای رتبه PG است؟ این انیمیشن DreamWorks به دلیل “اکشن و طنز بی ادبانه” رتبه PG را دریافت کرده است. آیا بچه های بد برای کودکان بی خطر است؟ یا اینکه والدین باید نگران یک فیلم انیمیشن با رتبه PG دریم ورکز باشند؟

نقد و بررسی فیلم بچه‌ های بد

بیهوده نیست که این فیلم بچه‌های بد نام دارد؛ خشونت و تعلیق. بچه های بد که در قلمرو دزدی، سرقت بزرگ و تعقیب و گریز ماشین پلیس مشغول به کار هستند، نقش‌های انیمیشنی خود را بازی می‌کنند تا شخصیت‌های داستان را با اعمال «بد» تقویت کنند.

با این حال، با بلعیدن (و همچنین استفراغ) حیوانات دیگر در این فیلم، داستان چرخش خشن‌تری به خود می‌گیرد. همچنین برخی از چشمان تسخیر شده، و خشونت کارتونی بصری حیوانات نیز در این فیلم پررنگ است.

همه این اعمال خشونت آمیز در فیلم باور کردنی نیستند، غم و اندوه محور نیستند و حتی می‌توان گفت ذره‌ای غم انگیز یا خونین نیستند. خشونتی که با خشونت لونی تونز قدیمی‌ یا خشونتی از نوع انیمیشن‌های دیزنی/دریم ورکز برابری می‌کند، بلکه خشونتی ملایم است.

زبان

به طرز عجیبی با وجود این‌عنوان برای فیلم، هیچ زبان بدی در فیلم بچه های بد پیدا نمی‌کنید. در مقایسه با اکثر فیلم‌های PG در این روزها، بچه های بد زبان را کاملاً تمیز نگه می‌دارد، تنها با توهین‌های ملایمی ‌مانند «تحریک»، «احمق» و «اغواگر» که برای عصبانی کردن والدین هستند.

مخفف «S.U.C.M» روی دیواری وجود دارد که اگر بچه‌هایتان به آن توجه کنند، ممکن است برایشان سؤال‌برانگیز باشد.

چه رده بندی سنی فیلم BAD GUY برای بچه‌ها توصیه می‌شود؟

dreamworks

آیا فیلم بچه های بد بچه دوستانه است؟ در مدت زمان 1 ساعت و 40 دقیقه، طول فیلم بچه های بد قطعا برای بچه‌هایی که عاشق خواندن این‌مجموعه کتاب هستند، جذاب است. با وجود طنز خام و نام فیلم، بچه های بد شخصیت‌های آشنا، طنز تند، اکشن، تصاویری رنگارنگ و داستانی سریع را ارائه می‌دهد تا بچه‌های کوچک را از ابتدا تا انتها سرگرم کند. بچه های بد یک فیلم تابستانی خانوادگی است.

با وجود کلمه “بد” در عنوان فیلم کمی ‌رفتار بی‌ادبانه را می‌توان در این فیلم پیش بینی کرد، برای مخاطبان جوان با توجه به تفکیک رتبه بندی کامل PG ، نمی‌توان فیلم بچه های بد را به کودکان کوچکتر از 4 تا 5 سال توصیه نمی‌کند.

توصیه سن فیلم بچه های بد

این گروه حیوانات به دلیل اینکه بچه های بدی هستند، مطمئناً مخاطبان خود را می‌شناسند. بچه های بد که برای بچه‌ها جذاب است، اما برای بزرگسالان نیز به اندازه کافی شوخی و سرگرمی‌دارد، البته توجه کنید که بچه های بد مرزهای خوب بودن را دارد؛ به اندازه کافی خوب است که به عنوان یک فیلم تابستانی برای خانواده پخش شود. بچه رئیس 2؛ نجات کودکان جهان در پوفیلمو.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

عنکبوت مقدس

نقد و بررسی فیلم عنکبوت مقدس

داستان فیلم عنکبوت مقدس حول محور یک روایت واقعی می‌چرخد. این فیلم که در بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *