انیمیشن PAW Patrol: The Movie (سگ های نگهبان)

با تغییر اکشن انمیشن سگ های نگهبان از دهکده ساحلی Adventure Bay به کلان شهر شلوغ که Adventure City است، داستان بخش زیادی از جادوی خود را از دست می‌دهد.

انمیشن سگ های نگهبان دنباله‌روی PAW Patrol است که به شهر ماجراجویی می‌روند. جایی که شهردار Humdinger راه خود را برای رسیدن به قدرت پیدا کرده است. این فیلم توسط Spin Master، شرکت اسباب‌بازی، تولید شده است. کارگردانی آن بر عهده کال برانکر بوده و فیلمنامه آن توسط بیلی فرولیک، برانکر و باب بارلن نوشته شده است. این نام‌ها همگی در دنیای انیمیشن‌های بلند حضور دارند.

شخصیت‌های انیمیشن سگ های نگهبان

انمیشن سگ های نگهبان مارشال در حال غلتک کمدی است، رابل درباره تنقلات صحبت می‌کند. محیط نیز تغییر کرده است؛ با ترک Adventure Bay، اکثر شخصیت‌هایی که طرفداران قدیمی‌ بسیاری داشتند دیگر نیستند. Mayor Goodway، Chickaletta و Cap’n Turbot همگی نقش‌های کوتاهی دارند، در حالی که دیگر شخصیت‌های محبوب اصلاً ظاهر نمی‌شوند.

سگ های نگهبان کل خدمات اضطراری موجود در شهر کوچک Adventure Bay را نشان می‌دهد. یک پلیس به شکل توله سگ ژرمن شپرد چیس (آیین آرمیتاژ) وجود دارد، اما او تنها یکی از شش توله سگی است که تانک‌های بزرگ حمل می‌کند و بحران‌های مختلف را حل می‌کند. مارشال (کینگزلی مارشال) یک سگ دالماسی است. آتش نشان، رابل (کیگان هدلی) یک بولداگ است که در ساخت و ساز و تخریب نقش دارد.

زوما (شیل سیمونز) آزمایشگاهی است که عملیات نجات زیر آب را انجام می‌دهد. Skye (لیلی بارتلام) با هلیکوپتر پرواز می‌کند و هر کاری را که باید انجام شود به صورت هوایی انجام می‌دهد. او دختر تعیین شده تیم است. توله سگ‌ها همگی تحت هدایت رایدر (ویل بریزبین) ده ساله که به دیکتاتور تکنوکرات خودمختار Adventure Bay تبدیل شده است، عمل می‌کنند. او تحت نظر هیچ مقامی ‌نیست زیرا اوست که تصمیم می‌گیرد کجا باید PAW را مستقر کرد.

تغییرات و جزئیات سگ های نگهبان

از بسیاری جهات، جلوه‌های بصری بهتر از همیشه هستند و کودکان با رنگ‌های روشن و صحنه‌های پر جنب و جوش آن مسحور خواهند شد. شخصیت‌های اصلی فیلم یعنی رایدر و چیس تغییر کرده‌اند. رایدر، تقریباً غیرقابل تشخیص است. به نوعی، فیلم موفق می‌شود او را جوان‌تر به نظر برساند (مخصوصاً هنگام رانندگی). تغییرات لحن بسیار ظریف‌تر صورت گرفته است:‌هامدینگر کمتر احمق است، رایدر کمی بداخلاقی دارد، و لیبرتی (توله سگ جدید) یک غریبه را با خشونت فیزیکی تهدید می‌کند.

جزئیات داستان سگ های نگهبان

انیمیشن جدید 2021

این فیلم عناصری از واقع‌گرایی را نشان می‌دهد که به طرز ناراحت کننده‌ای با اساسی‌ترین عناصر جهان در تضاد است؛ اسکای که می‌پرسد چگونه می‌توانند هزینه ساخت یک برج جدید را بپردازند، رایدر به تجارت سودآور رو می‌آورد (شوخی فراداستانی که کمی‌به واقعیت نزدیک است). فیلم پر از حفره‌های داستانی است.

سگ‌ های نگهبان نشان می‌دهد که سگ‌های شکاری مفید از Adventure Bay به حفاری‌های جدید و گول‌زننده در Adventure City در حال حرکت هستند. در آنجا، با سوء تفاهم از نحوه عملکرد انتخابات، شهردار نالایق‌ هامدینگر (با صدای ران پاردو) رئیس شهر بزرگ می‌شود. هامدینگر ایده‌های وحشتناکی در مورد چگونگی تحت تاثیر قرار دادن شهروندان بدون انجام هیچ کار مفیدی دارد. بچه‌هایی که مهارت‌های مبتنی بر خدمات اضطراری دارند باید شهر را از پروژه‌های فاجعه‌بار او نجات دهند.

چوپان ژرمن چیس (با صدای ایین آرمیتاژ) خاطرات دردناکی از شهر ماجراجویی دارد.

خطرات نه چندان ترسناکی در پیش است. سگ‌های شجاع باید قهرمانانه با یک آتش بازی که بدون مسئول اداره می‌شود روبرو شوند. یک دستگاه مطالعه آب و هوا باعث ایجاد بادهای شدید می‌شود که توپی و چیزهای دیگر را از بین می‌برد.

این انیمیشن برای بچه‌ها محبوب است، با این حال، بزرگسالان نیز می‌توانند مخاطب آن باشند.

دنیا به سراغ سگ‌ها رفته است

انیمیشن سگ های نگهبان با حرکت از خلیج ماجراجویی به کلان شهر مجاور شهر ماجراجویی، که اخیراً توسط یک دیکتاتور شهردار‌هامدینگر (ران پاردو) تصرف شده است، جهان فرنچایز را گسترش می‌دهد. مردی با لباس‌های ارغوانی رنگارنگ که به طور ضمنی به مدعیان دیگر دفتر رشوه داده و اخاذی کرده است.

اکنون قصد دارد شهر ماجراجویی را مطابق میل‌اش همراه با ارتش گربه‌های نفرت‌انگیزش بازسازی کند. رایدر و توله سگ‌ها اصلاً تصوری از کاری که او می‌خواهد انجام دهد ندارند، اما می‌دانند که احتمالاً نمی‌تواند خوب باشد. گشت PAW به شهر ماجراجویی می‌رود تا طرح‌های ‌هامدینگر را خنثی کند.

در شهر ماجراجویی، تیم متوجه غیبت کامل هر نوع نیروی پلیس یا زیرساخت‌های دولتی آشکار می‌شود. احتمالا شهر ماجراجویی یک دیستوپیا یا اتوپیای آنارشیستی است، شاید به همین دلیل است که هیچ سیستم کنترل و تعادلی ندارد. ‌هامدینگر همه چیز را وحشتناک می‌کند و گشت PAW به نجات مردم ادامه می‌دهد، در حالی که چیس با احساس بی‌کفایتی و ترس خود روبرو می‌شود.

پنج توله‌سگ دیگر فقط در پس‌زمینه قرار می‌گیرند. در واقع، زوما و راکی ​​اصلاً هیچ کارکردی در داستان ندارند، در حالی که مارشال و اسکای عمدتاً به دلیل « شغل مشخص و قابل تشخیص» و رابل «دختر» به تنهایی متمایز می‌شوند. او به عنوان یک شخصیت متمایز ظاهر می‌شود، تا حد زیادی به این دلیل که او نقش برجسته کمیک فیلم است. لیبرتی داشوند مو بلند (مارسای مارتین)، در پایان به تیم ملحق شود.

معرفی و بررسی فیلم، سریال و انیمیشن در سایت پوفیلمو.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

بچه های بد

انیمیشن بچه های بد | The Bad Guys 2022

آیا فیلم بچه‌ های بد برای کودکان مناسب است؟ نقد و بررسی فیلم بچه های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *