بچه رئیس 2؛ نجات کودکان جهان

بچه رئیس 2 در ۲ ژوئیه ۲۰۲۱ در نمایش‌های معمولی و منتخب RealD 3D Dolby Cinema و 4DX توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. همچنین به مدت 60 روز در ردیف‌های پولی Peacock پخش شد.

بچه رئیس 2 یک فیلم پویانمایی ماجراجویی به کارگردانی تام مک ‌گراث بر اساس فیلمنامه‌ای از مایکل مک کالر با داستانی از مک گراث و مک کالر، و با صداپیشگی الک بالدوین، جیمز ساخته شده‌است. این دومین قسمت از مجموعه The Boss Baby است.

داستان درباره برادران تمپلتون (بالدوین و مارسدن) است که اکنون بالغ شده‌اند. آن‌ها در پی درخواست کمک از رئیس جدید (سداریس) برای جلوگیری از پاک کردن دوران کودکی توسط یک پروفسور دوباره گرد هم‌ می‌آیند.

داستان بچه رئیس 2

انیمیشن کودک

تد و برادرش تیم، در انیمیشن بچه رئیس 2 بزرگسال شدند. این قسمت داستان ماجراجویانه تد و تیم را در یک ماموریت جاسوسی نشان می‌دهد که باید والدین را نجات دهند. در طول سال‌ها، برادران از هم جدا شده‌اند و تیم با دختر در حال رشد خود، تینا، با تراژدی روبرو می‌شود. از طریق یک سفر سرگرم‌کننده، فیلم می‌گوید: «بزرگ شدن به این معنی نیست که باید از هم جدا شوید».

خلاصه نقشه بچه رئیس 2

پدری که در خانه می‌ماند؛ تیم تمپلتون از دختر 7 ساله خود تابیتا و تینا مراقبت می‌کند. در همان‌زمان، همسرش کارول مخارج خانه را تامین می‌کند. برادر کوچک رئیس، تد، در واقع رئیس شده است و شرکت صندوق سرمایه گذاری تد تمپلتون فایننشال را اداره می‌کند. زندگی تیم عالی است تا زمانی که احساس می‌کند دخترش در حال رشدش با خطراتی مواجه است. تیم این احساس را با برادرش تد که زیاد رابطه خوبی با او ندارد، مطرح می‌کند.

قبل از اینکه تیم بتواند وضعیت را بررسی کند، BabyCorp دوباره به زندگی او ضربه می‌زند. تینا، نوزاد او، به دنبال یک سنت خانوادگی به یک رئیس نوزاد تبدیل می‌شود (در قسمت اول، تد رئیس نوزاد شد).

کودکی در خطر

در اوج بحران بچه رئیس 2، تینا، به خواهر و برادرها درباره مرکز کودکی پیشرفته بلوط که توسط دکتر اروین آرمسترانگ مدیریت می‌شود، توضیح می‌دهد. اروین به نوزادان فشار می‌آورد تا سریع تر و سخت تر رشد کنند. این مسئله بازیگوشی کودکی را از بچه‌ها ربوده است. تاین از تیم و تد می‌خواهد که دوباره به نوزاد تبدیل شوند و برای کشف انگیزه‌های واقعی اروین به مدرسه نفوذ کنند.

توضیح پایانی بچه رئیس 2

نجات کودکان جهان

در بچه رئیس 2 دکتر اروین آرمسترانگ خود نوزادی بود که در کت و شلوار مکانیزه یک بزرگسال پنهان شده بود. اروین از اقتدار متنفر بود، به خصوص از والدینی که بر فرزندانشان تسلط داشتند. او می‌خواست از شر والدین خلاص شود و انقلاب کودک (B-Day) را به وجود آورد. آرمسترانگ نوزادان را در مهدکودک بررسی می‌کرد تا اپلیکیشنی به نام QT Snap را کدنویسی کنند. او می‌خواست کودکان به نیات شیطانی او دامن بزنند. این اپلیکیشن پرتوهای هیپنوتیزم کننده‌ای ساطع می‌کرد که والدین را به زامبی‌های قابل کنترل تبدیل می‌کرد.

فیلم انیمیشن‌های محبوب دهه‌های اخیر را در پوفیلمو بخوانید.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

Sonic the Hedgehog 2

معرفی و بررسی فیلم Sonic the Hedgehog 2| سونیک خارپشت 2

Sonic the Hedgehog 2 یک فیلم کمدی اکشن ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ است که بر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *