معرفی و بررسی فیلم Sonic the Hedgehog 2| سونیک خارپشت 2

Sonic the Hedgehog 2 یک فیلم کمدی اکشن ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ است که بر اساس سری Sonic the Hedgehog و دنباله فیلم Sonic the Hedgehog محصول ۲۰۲۰ ساخته شده است. این فیلم توسط پارامونت پیکچرز ساخته شده است.

پیشنهاد برای دنباله‌ فیلم Sonic the Hedgehog برای اولین بار توسط جیم کری مطرح شد. پس از پخش موفقیت‌آمیز بازی Sonic the Hedgehog، جف فاولر کارگردان و چند تن دیگر از بازیگران به ساخت ادامه بازی‌های سونیک علاقه نشان دادند. فیلم Sonic the Hedgehog 2 بعداً در ماه مه 2020 به طور رسمی ‌تأیید شد.

این فیلم با همکاری گروه سگا سامی، در 8 آوریل 2022 توسط پارامونت پیکچرز در ایالات متحده منتشر شد؛ پس از مدتی پارامونت در فوریه 2022 اعلام کرد که Sonic the Hedgehog 3 و یک سری اسپین آف به نام Sonic the Series در حال توسعه هستند. معرفی فیلم انیمیشن‌های دهه‌های اخیر.

داستان  Sonic the Hedgehog 2

جیم کری

سونیک، جوجه تیغی، هشت ماه پس از شکست دادن دکتر روباتنیک به مردم برای موفق شدن کمک می‌کند. همچنین به‌عنوان فرزند از سمت تام و مدی واچوفسکی پذیرفته می‌شود. تام به سونیک توصیه می‌کند تا روزی که به قدرتش برسد، صبور باشد. آن‌ها قصد دارند برای عروسی خواهرشان راشل به هاوایی بروند.

سونیک در حالی که در خانه تنهاست توسط Robotnik و Knuckles the Echidna مورد حمله قرار می‌گیرد. ناکلز می‌خواهد به میراث قبیله منقرض شده خود احترام بگذارد. او به‌دنبال پیداکردن مکان استاد زمرد افسانه‌ای است، یک یادگار باستانی که به صاحبش قدرت می‌دهد.

سونیک توسط مایلز تیلز پروور، یک روباه دو دم، نجات می‌یابد. او درباره ناکلز یه سونیک هشدار می‌دهد. سونیک تیلز را متقاعد می‌کند تا به کمک او استاد زمرد را پیدا کند. در همین حین روبوتنیک از ناکلز کمک می‌خواهد. شخصیت‌های Sonic the Hedgehog 2.

سونیک و تیلز سرنخ‌هایی را روی نقشه‌ای از لانگ‌کلاو، نگهبان متوفی سونیک به سیبری، دنبال می‌کنند. آن‌ها قطب‌نما را در یک معبد قدیمی پیدا می‌کنند. Robotnik و Knuckles، Sonic و Tails را تا پایین کوه تعقیب می‌کنند. در با ریزش بهمن، Robotnik و Knuckles قطب نما را می دزدند. تام، سونیک و تیلز را با استفاده از یک حلقه نجات می‌دهد تا آنها را به عروسی ببرد.

نامزد ریچل، رندال و مهمانان عروسی او، خود را به عنوان ماموران مخفی واحدهای نگهبان ملل (G.U.N.) نشان می‌دهند. آن‌ها سونیک، تیلز و تام را دستگیر می‌کنند که البته آن‌ها توسط مدی و راشل انتقام‌جو نجات می یابند. Robotnik و Knuckles معبدی زیر آب پیدا می‌کنند که زمرد استاد در آنجا است.

عملیات نجات در Sonic the Hedgehog 2

سونیک در معبد با ناکلز می‌جنگد، در حالی که Robotnik از حواس‌پرتی استفاده می‌کند تا زمرد را بگیرد و معبد را منفجر کند. سونیک و ناکلز در حین فرار با هم توافق می‌کنند. تیلز آنها را با هواپیمای دوباله نجات می‌دهد.

Robotnik در گرین هیلز، از توانایی‌های جدید خود برای ایجاد ربات غول پیکری شبیه خودش استفاده می‌کند. Sonic، Tails و Knuckles برای مبارزه با ربات و پهپادهای همراهش و بازپس گیری استاد زمرد با هم کار می‌کنند، اما زمرد می‌شکند و به هفت زمرد Chaos تقسیم میشود.

تام و مدی  در Sonic the Hedgehog 2 سونیک را نجات می‌دهند که از Chaos Emeralds برای تبدیل شدن به Super Sonic استفاده ‌کند. او ربات را قبل از پراکنده کردن زمردها و بازگشت به حالت عادی از بین می‌برد. ناکلز تکه‌های باقی‌مانده زمرد را بازسازی می‌کند.

کاراکترها

سونیک خارپشت 2

بن شوارتز در نقش سونیک جوجه تیغی، یک جوجه تیغی آبی انسان نما که می‌تواند با سرعت مافوق صوت بدود. سونیک پس از استقرار در گرین هیلز برای آزادی بیشتر و مبارزه با بی عدالتی آماده می‌شود. با این حال، زمانی که Robotnik به دنبال استاد زمرد به زمین بازمی‌گردد، او برای مبارزه داوطلب می‌شود.

بنجامین ال والیچ در نقش سونیک جوان Colleen O’Shaughnessey در نقش مایلز تیلز پروور، روباهی انسان نما که می‌تواند با استفاده از دو دم مقارن خود پرواز کند. همانطور که Robotnik با یک نقشه جدید در ذهن به زمین باز می‌گردد، مایلز با Sonic همکاری می‌کند تا Robotnik را متوقف کند و به دستیار او تبدیل شود.

ادریس البا، ناکلز، در Sonic the Hedgehog 2 یک اکیدنا انسانی جدی و در عین حال ساده لوح است که در مبارزه مهارت زیادی دارد. دونا جی فولکس در نقش لانگ کلاو، یک جغد انسان نما و نگهبان دوران کودکی سونیک که خود را قربانی به زمین آوردن سونیک کرد.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

عصر یخبندان

عصر یخبندان 6؛ بررسی پایان The Ice Age Adventures of Buck Wild

عصر یخبندان که در سال 2002 ساخته شد. ماجراهای کارتونی گروهی از حیوانات متفاوت، یک …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *