معرفی فیلم بیوه سیاه

فیلم بیوه سیاه، یک فیلم ابرقهرمانی دنباله‌ای بر جنگ داخلی آمریکا و پیش درآمدی بر فیلمAvengers: Infinity War است. این فیلم محصول سال  2021 است. فیلم بیوه سیاه به کارگردانی کیت شورتلند ساخته شده است. در این فیلم اسکارلت جوهانسون در نقش ناتاشا رومانوف، فلورانس پیوگ در نقش بلووا، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف/نگهبان قرمز، او-تی فاگبنله در نقش ریک میسون، بازی می‌کنند. در جهان پس از کرونا بسیاری از سری فیلم‌ها نسبت به گذشته خود دچار تفاوت‌هایی اساسی شده‌اند، اما فیلم بیوه سیاه به‌کلی ادامه روند پیشین خود را داشته است.

خلاصه داستان

فیلم اکشن

در فیلم بیوه سیاه، ناتاشا رومانوف، با نام مستعار Black Widow، درست وقتی با توطئه‌ای درباره گذشته زندگی‌اش مواجه می‌شود به نقاط تاریکی در زندگی‌اش برمی‌خورد. ناتاشا توسط نیرویی تعقیب می‌شود که برای سرنگون کردن او دست از کار نمی‌کشند. او در قالب انتقامجویی در مواجهه با شکست‌های گذشته‌اش دوباره احیا می‌شود.

اتاق قرمز در فیلم بیوه سیاه، محلی است که در پی خروج ناتاشا و ایلنا از اوهایو برای آموزش در آنجا قرار می‌گیرند. سال‌ها بعد در پی یک اتفاق رومانوف از دولت فراری می‌شود. او از دست تادئوس راس، وزیر امور خارجه ایالات متحده فرار می کند و به یک خانه امن در نروژ می گریزد. این فیلم یک اکشن ماجراجویی است که توانسته طرفداران زیادی جذب کند.

درباره فیلم بیوه سیاه

بیوه سیاه یک ابرقهرمان خیالی است؛ کاراکتر کتاب‌های کامیک آمریکایی. کتاب این داستان از مارول کامیکس آمریکایی منتشر شد. این داستان خیالی ابرقهرمانی توسط اتن لی خلق شد و سپس به نویسندگی دان ریکو کامل شد و دان هک آن رادر تصاویرثبت کرد.

داستان جاسوسی و معمایی فیلم بیوه سیاه درباره شخصیت ناتاشا رومانوف ؛ هرچند آمیخته با خیال، نشان می‌دهد که در عصری که خون آشام‌ها سر درآورند، می‌توان شخصیت‌های تاریخی را وارد حوزه خیال کرد واز آن‌ها روایتی دوباره آفرید. فیلم درباره نبردی عمیق به‌سرکردگی ناتاشاست و همچنین نمایانگر زوایای پنهان فعالیت‌های دولت است. برای مبارزه باید تنها و یک‌تنه مبارزه کرد یا باید به‌رهبری گروهی به مبارزه برخواست؟

معرفی بهترین اکشن‌ها را در پوفیلمو بخوانید.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

عنکبوت مقدس

نقد و بررسی فیلم عنکبوت مقدس

داستان فیلم عنکبوت مقدس حول محور یک روایت واقعی می‌چرخد. این فیلم که در بخش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *