گرینچ هنوز می‌گرید

گرینچ 2018 به کارگردانی یارو چنی و اسکات موزیر است. بندیکت کامبربچ، رشیدا جونز، آنجلا لنزبری، کامرون سیلی، کنان تامپسون و فارل ویلیامز در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

ممکن است او آدم بدی باشد، اما شخصیت بندیکت کامبربچ کمتر ازبقیه گرینچ‌ها تاریک است.

دکتر سوس  درباره اینکه او چگونه کریسمس را دزدید داستانی نوشت.

داستان دزدی گرینچ

آقای گرینچ که در بالای کوه هوویل در مخفیگاهی شبیه به بت‌غار زندگی می‌کند کریسمس را تحقیر می‌کند. امسال به‌ویژه وقتی شهردار هوویل (آنجلا لنزبری) دستور می‌دهد تا جشن‌های فصلی سه برابر شود، وحشت ایجاد می‌شود. او قصد دارد از بابانوئل تقلید کند، به خانه‌های هوویل نفوذ کند و آخرین بقایای شادی کریسمس را بدزدد.

اگر انیمیشن‌های ژاپنی برای شما جالب است، درباره انیمه در سایت پوفیلمو بخوانید.

چرا گرینچ از کریسمس بیزار است؟

نفرت او از آلوهای قندی شیرین و خانه‌های شیرینی زنجبیلی بسیار بالا است. حتی زمانی که او تزئینات بریکلبوم (کنان تامپسون) را می‌دزدد و بچه‌ها را با گلوله‌های برفی می‌زند، تیرگی کمتر نسبت به باقی گرینچ‌ها دارد. فراموش نکنید گرینچ هوویل را در مورد وسواس کریسمس خود به چالش می‌کشد.

او به کودکان چشم درشتی مانند سیندی لو (کامرون سیلی) و آرزوهای کریسمس آن‌ها اهمیتی نمی‌دهد. درست بخاطر اتفاقاتی که او در گذشته کودکی خود تعطیلات را در یک یتیم خانه بدون پدر و مادر، بدون هدایا و در تنهایی کریسمس گذرانده بود.

تاریخچه گرینچ در کتاب و فیلم

گرینچ در ابتدا قهرمان اصلی کتاب و تلویزیون بود؛ چگونه او درخت کریسمس را دزدید! او یکی از ساکنان هوویل است که با سگش مکس بر فراز هوز در کوه کرامپیت زندگی می‌کند و معمولاً درحال جاسوسی است. او در Seussical the Musical با بازی پاتریک پیج ظاهر شد. جیم کری این نقش را در سال 2000، در فیلم دکتر سوس، چگونه گرینچ کریسمس را دزدید به تصویر کشید.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

فیلم برادران لیلا

معرفی و بررسی فیلم سینمایی برادران لیلا در سایت پوفیلمو

فیلم برادران لیلا داستان فرو افتادن خانواده‌ای آسوده‌خاطر را روایت می‌کند. در این خانواده‌ی رو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *