دانستنی های بسیار مهم در رابطه با پروتز سینه

یکی از بزرگترین مشکلات خانم ها مشکل سایز سینه آنهاست .برخی از افراد همیشه با سایز سینه دست و پنجه نرم کرده اند و به دنبال کاهش سایز خود هستند و یا برخی دیگر از افتادگی سینه ها شکایت دارند. اما درست در مقابل این مسائل ،مسائلی مانند حجم کوچک سینه وجود دارد جراحی زیبایی پروتز سینه یا بزرگ کردن سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه در تهران راه حلی است که با قرار دادن ایمپلنت در بافت سینه و عضلات سایز آنها را افزایش می دهد.

پروتز سینه چگونه به سینه ها شکل می دهد؟

جراحی سینه

برای برخی از زنان، جراحی کاشت سینه راهی برای افزایش اعتماد به نفس آنها خواهد بود، زیرا هنوز از سینه های کوچک خود ناراضی هستند. در واقع، بزرگ کردن سینه و جراحی بزرگ کردن سینه می تواند به شما در بهبود ظاهر شما کمک کند. معمولاً از این عمل در موارد مختلفی استفاده خواهد شد که در مواردی که از جراحی زیبایی پروتز سینه استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • افرادی که سینه هایشان بسیار کوچک به نظر می رسد یا تناسبی بین دو سینه وجود ندارد و اندازه آنها متفاوت است.
  • ایجاد تناسب و ظاهر سینه بعد از بارداری
  • مشکلاتی مانند نامنظمی و عدم تقارن در اندازه و ظاهر سینه

قبل از انجام جراحی پروتز سینه، بهتر است تمام انتظارات و اهداف خود را به متخصص زیبایی خود منتقل کنید، زیرا این موارد بهترین تصمیم را در مورد جراحی پروتز سینه گرفته و نتایج کاملاً مورد پسند شما خواهد بود. پروتز زیبایی سینه یا جراحی بزرگ کردن سینه گاهی اوقات به عنوان ماموپلاستی تقویت کننده شناخته می شود که در واقع روشی برای افزایش حجم سینه و برعکس روش های معمول ماماپلاستی است. وقتی از روش هایی استفاده می کنید که چربی را از نواحی مختلف به زیر پوست منتقل می کنند، به این روش، انتقال چربی سینه نیز گفته می شود.

همچنین می توان از پروتز سینه برای بازسازی و ترمیم سینه ها پس از آسیب ناشی از سرطان استفاده کرد. مراقب باشید، عمل زیبایی پروتز سینه باعث افزایش رشد سینه نمی شود، اما با قرار دادن موادی به نام ایمپلنت، سینه ها را سفت و گردتر می کند.

مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد. ما در رسانه جراحتو سعی می کنیم با تولید محتوای باکیفیت و کاربردی برای شما عزیزان، بهترین و مجرب ترین پزشکان هر حوزه را معرفی نماییم.

انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در تهران

اگر قصد انجام این جراحی را دارید، ممکن است بین چند پزشک شک داشته باشید و نتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب کنید. برای یافتن بهترین جراح پروتز سینه در تهران ، لازم است زمانی را صرف تحقیق در مورد بهترین جراح کنید. برای این منظور می توانید به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مراجعه کنید و با بهترین جراحان و تجربیات جراحی پروتز سینه آنها آشنا شوید. جستجوی ما برای یافتن بهترین جراح پروتز سینه در تهران  به همین جا ختم نمی شود و نیاز به پرس و جوهای بیشتری دارد. برای انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در تهرام لازم است پس از آشنایی با چند جراح که محبوبیت بیشتری دارند و توسط تعداد زیادی از افراد ارائه شده اند، با بیماران این جراحان آشنا شوید.

اگر به دنبال بهترین جراح سینه در ایران می گردید سایت جراحتو لیستی از 10 پزشک برتر در این زمینه را به شما معرفی کرده است .

برای این منظور می توانید در کامنت از بیماران جراح در مورد عمل جراحی و تجربه آنها از جراحی پروتز سینه سوال کنید و با این عمل و عوارض آن و همچنین مهارت جراح در تکمیل آن بیشتر آشنا خواهید شد. یکی از ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه در تهران ،کانال های ارتباطی فعال و گسترده است که از طریق آن می تواند به بیماران خود اطلاع رسانی کند. در نرم افزارها و رسانه های اجتماعی مختلف می توانید اطلاعاتی در مورد جراحان برتر پیدا کنید. برای این منظور می توانید به وب سایت پزشک مراجعه کرده و مقالات مرتبط را مطالعه نمایید.

انتخاب نوع برند پروتز سینه

دو نوع پروتز برای سینه وجود دارد که عبارتند از سیلیکون یا آب و نمک. پروتزهای سیلیکونی رایج ترین نوع مورد استفاده در بریتانیا هستند. این پروتزها کمتر چروک می شوند و طبیعی تر به نظر می رسند. اما می توانند در بافت سینه پخش شوند و باعث ایجاد توده شوند. احتمال پارگی، تخریب و چروک شدن پروتزهای آب و نمک بیشتر است. اگر این پروتزها از بین بروند، آب و نمک به آرامی جذب بدن می شود.

لازم است در مورد مزایا و مناسب بودن این پروتزها با جراح خود مشورت کنید و همچنین در مورد اندازه و شکل متناسب با مورفولوژی فرد با پزشک مشورت کنید. این پروتزها در پشت قفسه سینه و عضله سینه ای قرار می گیرند. جراحی لیپوماتیک برای حذف چربی بدن انجام می شود. ادامه مطلب را در مقاله لیپوماتیک بخوانید.

ماندگاری پروتز سینه

پروتز های سینه ای که امروزه استفاده می شود را می توان برای مدت طولانی استفاده کرد. این پروتزها برای فردی که قرار است جایگزین داشته باشند مشکلی ایجاد نمی کند. اما در گذشته پروتزها تاریخ انقضا داشتند و پس از مدتی باید تخلیه و تعویض می شدند. برخی از زنان ممکن است بعد از 10 سال نیاز به جراحی داشته باشند و این به دلیل مشکل در پروتز است که نیاز به تعویض دارد.

کلام آخر

هر فردی که تصمیم به انجام پروتز سینه خود توسط بهترین جراح در تهران را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین جراح پروتز سینه در تهران کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک و خوب بودن پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی خدمان زیبایی شما دارد ، انتخاب بهترین جراج پروتز سینه در تهرام به شما کمک می کند تا یک روش حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از خدمات زیبایی را تجربه کنید .

 

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

ادمین پیج

ویژگی های ادمین پیج موفق چیست؟

اگر کسب و کار شما فروش محصولات مختلف است، تقریبا غیر ممکن است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *