معرفی وبسایت دانلود و تماشای آنلاین فیلم و سریال دوشاخه

دو شاخه با توجه به احساسی نیاز فارسی زبانان طرفدار دنیای پر از هیجان، فیلم و سریال احساس میکرد و با توجه به توانایی خود برای رفع این نیاز اقدام به تاسیس سایتdoshakhe.com  کرد. بر همین اساس با جمع آوری آرشیو پر باری از مجموعه بهترین فیلم های تاریخ سینمای جهان و ایرانی با دستی پر به استقبال افرادی آمده است که سینما را بعنوان تفریح اصلی خود انتخاب کرده اند. از همین رو در اولین گام خود لیستی از ۲۵۰ فیلم برتر IMDb تهیه کرده، آنچه که این صفحه را از دیگران برتری داده است، امکاناتی است که دوشاخه در اختیار کاربران خود قرار داده. صفحه 250 فیلم برتر IMDB  سایت دانلود فیلم و سریال دوشاخه تمامی فیلم های خود با با دو کیفیت های 1080، 720 ارائه کرده تا کاربر براساس نیاز خود بتواند هر آنچه که میخواهد داشته باشد.  و همچنین علاوه بر آن تمامی فیلم ها در دو حالت ، با زیرنویس فارسی و دوبله فارسی  را بصورت کاملا رایگان ارائه کرده است. بر همین اساس این سایت دانلود فیلم ادعا میکند که در این عرصه جز بهترین ها باشد.

سایت دانلود فیلم دوشاخه این را میداند که طرفداران فیلم های جنایی علاقه ایی به دیدن فیلم های کمدی ندارند و از طرف دیگر فردی که به دنبال دیدن یک فیلم عاشقانه در یک شب آرام و رمانتیک است با روبرو شدن با لیستی از فیلم های جنگی حس ناخشایندی را تجربه میکند. از این رو با ایجاد سربرگی با عنوان ژانر ها طرفداران هر دسته می توانند براحتی هرچه تمام تر ژانر مورد علاقه را انتخاب کنند و به آرشیوی از موضوع مورد علاقه خود بصورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشند.

آنچه که سایت دانلود رایگان فیلم دوشاخه  را پاتوق طرفداران سینما کرده است ،ایجاد صفحه ایی تحت عنوان کالکشن ها است. که در آن شما می تواند تمامی قسمت های فیلم های سینمایی که بصورت سری وار ساخته شده اند را بصورت یکجا در اختیار داشته باشد.

مرجع دانلود فیلم های جدید دوشاخه به این مقدار بسنده نکرده است و لیست بلندی از بهترین مستند های ساخته شده را بدون نیاز به خرید اکانت برای دانلود رایگان در آرشیو خود گنجانده است. پیشنهاد میکنیم اگر از دیدن مستند لذت میبرید سری به دسته بندی مستند دوشاخه بزنید.

گستردگی دنیای تصویر دوشاخه را بر آن داشت تا دسته ایی تخصصی را برای علاقمندان به انیمه ایجاد کند. تا در این صفحه جدیدترین انیمیشن های ساخته شده در بهترین استودیوهای انیمیشن سازی دنیا را به دست علاقمندان این عرصه برساند.

این مرجع بزرگ دانلود فیلم و سریال شما را برای تماشای قسمت جدید سریال مورد علاقه تان را در انتظار نمیگذارد و به محض انتشار قسمت جدید سریال های پرطرفدار خارجی و ایرانی می توانید آن را از دوشاخه دانلود کنید.

در پایان توصیه میکنیم که اگر تا به امروز زمان زیادی را صرف پیدا کردن فیلم و یا سریال خود کرده اید و از اینکه با کلیک کردن بر روی لینک های ناقص خسته شده اید. از این به بعد کافیست Doshakhe.com  را بر روی مرورگر خود ذخیره کنید و زمان خود را فقط به دیدن برترین های سینمای ایران و جهان ذخیره کنید.

ویژگی ها و امکانات سایت دوشاخه

دوشاخه با دارا بودن ویژگی‌ها و امکانات خاص، مکانی بسیار خوب برای دانلود و تماشای عناوین برتر قدیمی و جدید سینما است. در ادامه به برخی از این ویژگی‌ها اشاره می‌کنیم:

  • دانلود فیلم، سریال، انیمیشن با بالاترین کیفیت‌ها از جمله FullHD
  • پخش آنلاین با قابلیت انتخاب کیفیت و زیرنویس فارسی
  • آرشیوی قدرتمند گردآوری شده از تمامی ژانر ها
  • سرعت پخش و بارگذاری بالا به علت سرورهای داخل کشور
  • پنل کاربری اختصاصی با قابلیت ساخت لیست تماشا
  • بخش وبلاگ برای اخبار یا بررسی نقد فیلم و سریال
  • جست و جوی پیشرفته و فیلتر حرفه ای فیلم و سریال
  • آپدیت جدول هفتگی باکس آفیس ویکند

دانلود فیلم سکوت بره ها 1991

درباره فیلم: سکوت بره‌ها (به انگلیسی: The Silence of the Lambs) محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Jonathan Demme در سال 1991 ساخته شده است. در فیلم سکوت بره‌ها بازیگرانی چون Anthony Hopkins، Jodie Foster، Kasi Lemmons، Lawrence A. Bonney، و… به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته توماس هریس ساخته‌شده و به هانیبال لکتر، نابغه روان‌پزشکی، آدم‌خوار و آدم‌کش زنجیره‌ای می‌پردازد. این فیلم سومین فیلمی است که برنده هر 5 شاخه اصلی جایزه اسکار شد: بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین کارگردانی، و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی.

خلاصه داستان: در فیلم سکوت بره‌ها کلاریس استارلینگ، کارآموز جوان FBI توسط جک کرافورد مأموریت می‌یابد که با هانیبال لکتر گفتگو نماید، زیرا ممکن است بتواند به آن‌ها در پیدا کردن بیل بوفالو که آدم‌کشی زنجیره‌ای است و پوست قربانیانش را از تن جدا می‌نماید، کمک نماید.

دانلود فیلم نجات سرباز رایان 1998

درباره فیلم: نجات سرباز رایان (به انگلیسی: Saving Private Ryan) نام فیلمی جنگی و حماسی محصول سال ۱۹۹۸ می‌باشد که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و نویسندگی رابرت رودات ساخته شده‌است. داستان این فیلم در طول نبرد نرماندی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد.

خلاصه داستان: فیلم نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) پس از ورود نیروهای تازه‌نفس در ساحل نرماندی فرانسه، گروهی از سربازان آمریکایی به پشت خطوط دشمن نفوذ می‌کنند تا یکی از دوستان خود را از اسارت نجات دهند و …

دانلود فیلم مسیر سبز 1999 دوبله فارسی

درباره فیلم: مسیر سبز (به انگلیسی: The Green Mile) محصول کشور آمریکا و در ژانر جنایی ، درام می‌باشد و به کارگردانی Frank Darabont در سال 1999 ساخته شده است. در فیلم مسیر سبز بازیگرانی چون Bonnie Hunt، David Morse، Michael Clarke Duncan، Tom Hanks، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه داستان: در فیلم مسیر سبز : «اجکوم» (هنکس) سر نگهبان بخش محکومان مرگ یک زندان ایالتی است. یکی از زندانیان، سیاه پوست تنومند و قوی هیکلی به نام «جان کافی» (دانکن) است که به اتهام قتل دو دختر بچه، به اعدام محکوم شده، در حالی که نیروی خارق العاده ی شفابخشی دارد.

 

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

ادمین پیج

ویژگی های ادمین پیج موفق چیست؟

اگر کسب و کار شما فروش محصولات مختلف است، تقریبا غیر ممکن است که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *