سریال کره ای جدید خانه کاغذی

سریال کره ای جدید با اقتباس از Money Heist موفق اسپانیایی در سال 2022 منتشر می‌شود. افزایش علاقه به سریال کره‌ ای با انتشار سریال Squid Game شدت گرفت، سریالی که رکورد Money Heist را برای پربازدیدترین نمایش غیرانگلیسی در نتفلیکس شکست.

داستان خانه کاغذی

سریال خانه کاغذی

داستان سرقت پول اسپانیایی بدین گونه است که: دو گروه سرقت به سرکردگی پروفسور (آلوارو مورته) در ضرابخانه سلطنتی اسپانیا و دیگری بانک اسپانیا حضور دارند. این سریال در پنجمین فصل خود به پایان رسیده‌است. قسمت 1 با نشان دادن نتیجه یک سرقت بانک ناموفق توسط زنی به نام “توکیو” آغاز می‌شود. توکیو در سریال کره ای جدید نیز حضور دارد.

مردی به نام “پروفسور” او را از دستگیری قطعی پلیس نجات می‌دهد و به او پیشنهاد دزدی با با روش جدید را می‌دهد. پس از شرح مختصری از سرقت برنامه ریزی شده، داستان به آغاز یک حمله چند روزه به ضرابخانه سلطنتی اسپانیا در شهر مادرید می‌رسد.

این هشت سارق با اسم رمز شهرهای مختلف توکیو، مسکو، برلین، نایروبی، ریو، دنور، هلسینکی و اسلو نامگذاری شده‌اند.

گروه هشت نفره سارقان با پوشیدن لباس‌های سرهنگی قرمز با ماسک معروف نقاش اسپانیایی سالوادور دالی، 67 نفر را گروگان می‌گیرند. این به عنوان بخشی از طرح آن‌ها برای چاپ و فرار با 2.4 میلیارد یورو از طریق یک تونل برای فرار است که خودشان ساخته‌اند.

پروفسور دزدی را از یک مکان خارجی و از دور هدایت می‌کند. فلاش بک‌ها در سرتاسر سریال پنج ماه آماده سازی در یک ملک شکار متروکه در حومه شهر تولدو را به ما نشان می‌دهد. سارقین نباید اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارند و یا درگیر روابط شخصی با هم باشند، و سرقت باید با در نظر گرفتن این مسائل اتفاق بیفتد.

در این سریال اسپانیایی اورسولا کوربرو در نقش توکیو، ایتزیار ایتونو در نقش راکل موریلو، آلوارو مورته در نقش پروفسور، پاکو توس در نقش مسکو، پدرو آلونسو در نقش برلین، آلبا فلورس در نقش نایروبی حضور داشتند. اقتباس از شخصیت‌ها در سریال کره ای جدید.

داستان سریال کره ای جدید

اعلام بازسازی خانه کاغذی کره ای در نوامبر 2020 منتشر شد. با این حال، جزئیات بیشتر تنها در 1 دسامبر 2021، در جریان TUDUM فاش شد. پارک هه سو، بازیگر بازی Squid Game در ویدیویی اظهار داشت که در سریال کره ای خانه کاغذی نقش برلین را بازی خواهد کرد.

او این پیام را رساند که: به عنوان یک بازیگر و یک طرفدار سریال، می‌خواهم از بازیگران و عوامل سریال Money Heist برای مجموعه فوق‌العاده‌ای که ساخته‌اند تشکر کنم. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن نسخه کره ای Money Heist در سال 2022 هستیم.

اگرچه تاریخ مشخصی مشخص نشده است، اما این سریال در حال حاضر پس از پایان مراحل فیلمبرداری از 18 ژانویه سال جاری در مرحله پس از تولید است.

آیا تریلر برای خانه کاغذی کره ای موجود است؟

سریال کره ای

در کنار خبر پایان یافتن فیلمبرداری در اوایل سال 2022، یک تریلر با نگاهی اولیه به بازیگران و عنوان رسمی اقتباس کره ای منتشر شد: Money Heist: Korea – Joint Economic Area.

نتفلیکس در 18 ژانویه یک تیزر تریلر منتشر کرد. این تریلر با ایستادن پروفسور (یو جی تائه) در مقابل دیواری که چندین ماسک سنتی کره‌ای و ماسک نمادین سالوادور دالی نسخه اصلی اسپانیایی روی آن هستند، آغاز می‌شود. ماسک‌های سنتی کره‌ای که معمولاً در نمایش‌های رقصی که بخشی از آیین‌های شمنیست کره‌ای هستند، استفاده می‌شود. او دست دراز می‌کند تا یک ماسک را انتخاب کند، البته دوربین قبل از اینکه بینندگان ببینند کدام ماسک انتخاب شده حرکت می کند.

سپس تیزر به نمایش Seon Woojin (با بازی کیم یونجین)، رئیس تیم مذاکره بحران در اتاق کنترل را نشان می‌دهد. تریلر تیزر با فاش شدن هر یک از اعضای دزدی و نام رمز آنها به پایان می‌رسد.

همانطور که در تریلر مشخص شد، یک ترکیب کامل از بازیگران محبوبی وجود دارد که در این سریال نقش دارند.

چه کسانی در سریال کره ای جدید Money Heist حضور دارد؟

در اواخر مارس 2021، نتفلیکس بازیگران فصل اول بازسازی سریال کره ای را فاش کرد. بازیگران فیلم Yoo Ji-tae (شفا دهنده، سگ دیوانه) را در نقش پروفسور، مغز متفکر دزدی بازی خواهند کرد. پارک هه سو (بازیگر بازی مرکب) برلین، دست راست پروفسور و مجری جنایتکاران را به تصویر خواهد کشید.

جون جونگ-سو (بازیگر تماس، سوزاندن) نقش دردسرساز توکیو را بر عهده خواهد گرفت، در حالی که لی وون جونگ با سارق بانک – و شخصیت پدرانه – مسکو روبرو می‌شود. نقش پسر مسکو، دنور، را کیم جی هون (بازیگر گل شیطان) بازی خواهد کرد، در حالی که نقش مادر مجرد نایروبی را جانگ یون جو (مدل برتر کره) مدل/بازیگر بازی می‌کند.

بقیه باند توسط بازیگران کیم جی هون (مظنون دوازدهم) و لی کیو هو (شفا دهنده) به ترتیب به عنوان برادران هلسینکی و اسلو دیده می‌شوند.

گروه کاری که تحقیقات در مورد جنایات این باند را انجام می‌دهد، کیم یون جین (گمشده) در نقش سون وو جین و کیم سونگ او (اودیسه کره ای) در نقش چو مو هیوک حضور خواهند داشت. دو گروگان اصلی پارک میونگ هون (پارازیت، فرود تصادف روی تو) در نقش چو یانگ مین و لی جو بین (مرا در خاطراتت پیدا کن) در نقش یون میسون خواهند بود.

در 31 می 2021، نتفلیکس اعلام کرد که نقش ریو، مورد علاقه توکیو، از پارک جونگ وو (لیست پخش عشق) به لی هیون وو ( بازیگر زیبایی درون) تغییر یافته است. پارک مجبور شد فیلمبرداری را به دلیل درگیری‌ برنامه ریزی با سریال درام دیگری به نام Fly High Butterfly متوقف کند.

اقتباس شخصیت‌ها و نام‌ها در سریال کره ای جدید

لی هیون وو در بیانیه‌ای از طریق آژانس خود گفت: “من هیجان زده هستم که برای اولین بار پس از مدتی با بازی در یک درام به بینندگان سلام دوباره می‌کنم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا یک شخصیت جذاب، خاطره‌انگیز و یک محصول دیدنی برای کسانی که منتظر بازسازی کره‌ای Money Heist هستند خلق کنم.»

اگرچه سارقان درگیر در دزدی نام‌هایی مشابه نسخه اسپانیایی دارند، جون جونگ سئو، یکی از بازیگران سریال گفته است شخصیت‌ها متفاوت هستند.

«این نام‌ها یکسان است و شخصیت‌ها نیز اقتباسی است، اما کاملاً تفاوت دارد. دزدانی که بانک را سرقت می‌کنند شخصیت‌های اصلی هستند، اما علوم انسانی اجتناب‌ناپذیری در آن وجود دارد.

طبق پوسترهای رسمی دو اپراتور گروه ضربه؛ سون ووجین (کیم یونجین) و چا موهیوک (کیم سونگ او) نام دارند. هویت دو نفر از گروگان‌ها نیز فاش شده است و نام آن‌ها چو یونگمین (پارک میونگ هون) و یون میسون (لی جوبین) است.

درباره سرقت پول چه می دانیم: کره – نقشه منطقه اقتصادی مشترک؟

 

از آنجایی که نسخه کره ای شکل جدیدی از نسخه اصلی نتفلیکس خواهد بود، همچنان همان ساختار نسخه قبلی خود را حفظ خواهد کرد. این بدان معناست که گروهی از سارقان به رهبری پروفسور وجود خواهند داشت که سعی می کنند بدون اینکه دستگیر شوند، دزدی مفصلی انجام دهند.

با این حال، همانطور که عنوان رسمی نشان می‌دهد، به احتمال زیاد این نمایش به درگیری اجتماعی-اقتصادی کره بین دو طرف مرز می‌پردازد. از این گذشته، “منطقه اقتصادی مشترک” می‌تواند اشاره‌ای به منطقه امنیتی مشترک باشد، منطقه‌ای غیرنظامی که در آن کره شمالی و جنوبی در مقابل یکدیگر ایستاده‌اند.

خانه کاغذی کره‌ای منطقه اقتصادی مشترک چند قسمت خواهد داشت؟

فصل اول این سریال کره ای جدید در مجموع 12 قسمت و هر قسمت حدود 1 ساعت خواهد بود. این مشابه تعداد قسمت‌های دو فصل اول سریال اسپانیایی است، قبل از اینکه توسط نتفلیکس برای سه فصل باقی مانده تمدید شود.

در حالی که منتظر رسیدن Money Heist: Korea – Joint Economic Area هستید، تمام پنج فصل Money Heist در نتفلیکس در دسترس است. همچنین دو مستند وجود دارد که جزئیات فرآیند پشت صحنه موفقیت این نمایش را شرح می‌دهد که در پلتفرم استریم نیز موجود است. معرفی سریال‌های عاشقانه جهان.

آیا الکس پینا در این بازسازی نقش دارد؟

فیلم اسپانیایی

کارگردان سریال اسپانیایی خانه کاغذی، الکس پینا، مسئول بسیاری از رویدادهای بی‌سابقه در خانه کاغذی است. اگرچه او بخشی از تیم خلاق سریال اصلی بود، اما پینا به عنوان تهیه کننده اجرایی در اقتباس سریال کره ای حضور خواهد داشت. پینا در مورد اقتباس به Deadline گفت:

فیلمسازان کره ای سال‌هاست که زبان و فرهنگ سمعی و بصری خود را توسعه می‌دهند. آنها توانسته‌اند مانند سریال ما از مرزهای فرهنگی فراتر بروند و هزاران بیننده در سراسر جهان داشته باشند. به همین دلیل برای من جذاب است که دنیای La Casa de Papel برای سازندگان کره ای آنقدر جذاب است که از آن اقتباس کردند. این واقعیت که این اکشن در شبه جزیره کره اتفاق می‌افتد نیز به نظر من نقطه عطفی است که من از آن خوشحالم. الکس پینا الکس پینا در حال کار بر روی یک سریال جدید برای نتفلیکس است. بنابراین می‌توان منتظر نمایش هیجان انگیز دیگری از او بود.

عوامل سریال کره ای جدید

این پروژه به جای همکاری با Vancouver Media، توسط BH Entertainment و Content Zium تولید شده است. سرپرستی بازیگران و خدمه جدید برعهده کارگردانی کیم هونگ سان است که برای درام های K مهمان و L.U.C.A: The Beginning مشهور است. ریو یونگ جائه، نویسنده فیلمنامه، مسئولیت توسعه فیلمنامه و ارائه دزدی مفصل را بر عهده خواهد داشت.

Ryu Yong-jae که برای سریال اصلی نتفلیکس My Holo Love و دیگر برنامه‌های شبکه محبوب مانند Psychopath Diary را نوشته است، فیلمنامه نویس این سریال خواهد بود. کیم هونگ سان، کارگردانی که قبلاً درام‌های تحسین شده‌ای مانند مهمان، صدا و سیاه را برعهده داشته است، در این بازسازی نیز حضور دارد.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

سریال یاغی

معرفی و بررسی سریال یاغی

محمد کارت این‌بار با سریال یاغی در صدر نمایش‌های خانگی است. او پس از ساخت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *