معرفی لیستی از سریال عاشقانه خارجی

در این نوشته به معرفی چند سریال عاشقانه که مورد پسند بینندگان واقع شدند می‌پردازیم.

سریال عاشقانه خارجی

سریال فارگو (2014–اکنون)

سریال عاشقانه

این سریال عاشقانه بر اساس مجموعه‌ای گلچین از فیلم تحسین‌شده برادران کوئن به همین نام و مضامین، مکان‌ها و شخصیت‌پردازی‌ها و ارجاعات به دیگر فیلم‌های برادران کوئن است که در هر فصل با روایت داستان‌های جنایی جدید غرب میانه را معرفی می‌کند. هر فصل شامل یک گروه کاملاً جدید از بازیگرانی مانند مارتین فریمن، بیلی باب تورنتون، کرستن دانست، تد دانسون و یوان مک‌گرگور را به نمایش می‌گذارد.

 

سریال کارآگاه واقعی (2014–2019)

سریال عاشقانه

یک درام جنایی گلچین با روایتی مستقل و بازیگران کاملاً جدید در هر فصل. در فصل اول، متیو مک‌کانهی و وودی‌هارلسون در نقش دو کارآگاه لوئیزیانا در جستجوی قاتلی هستند که در طول 17 سال فراری است. به طور کلی این سریال عاشقانه محسسوب می‌شود و به خاطر خط داستانی و اجراهایش مورد ستایش قرار گرفته است.

 

سریال شرلوک (2010–2017)

سریال عاشقانه

 

برداشتی معاصر از کارآگاه همنام آرتور کانن دویل، این سریال عاشقانه_جنایی بریتانیایی با بازی بندیکت کامبربچ در نقش هولمز و مارتین فریمن در نقش واتسونبه تصویر درآمدخ است. این در حالی است که این زوج جنایات را در لندن امروزی حل می‌کنند و هولمز دشمن تکراری خود، موریارتی (با بازی اندرو اسکات) را از خود دور می‌کند. این سریال مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است، در مجموع نامزد دریافت 42 جایزه و حداقل برنده 24 جایزه شده است.

سریال بازی تاج و تخت (2011–2019)

سریال عاشقانه

 

بازی تاج و تخت هم یک سریال عاشقانه است و هم یک فانتزی تاریک اما موفق. داستان درباره روابط جنجالی دودمان‌های نجیب در سرزمین خیالی وستروس است، که بسیاری از آنها یا در حال رقابت برای نشستن بر تخت آهنین هفت پادشاهی هستند یا در تلاش برای استقلال از آن. در همین حال، یک نیروی ماوراء طبیعی شیطانی در شمال به حرکت در می‌آید که می‌خواهد زندگی همه را از بین ببرد.

 

سریال چرنوبیل (2019)

سریال عاشقانه

 

فاجعه چرنوبیل که داستانی تاریک از جهل رهبران نالایق در سال 1986 است شمه‌هایی از یک سریال عاشقانه را د خود دارد. این سریال با بازی جرد هریس، امیلی واتسون و استلان اسکارسگارد، خود فاجعه و تلاش‌های پاکسازی پس از آن را شرح می‌دهد، زیرا مردان و زنان شجاع جان خود را برای نجات دیگران و کشف حقیقت به خطر انداختند. این فیلم 19 نامزدی امی ‌دریافت کرد. همچنین برنده جایزه گلدن گلوب بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی شد.

 

سریال بریکینگ بد (2008–2013)

وقتی معلم دبیرستان والتر وایت با تشخیص سرطان ریه مواجه می‌شود، نمی‌داند از کجا می‌خواهد برای درمان‌هایش پول بیاورد. این تا زمانی است که به جنایت روی می‌آورد و شروع به ساختن دسته‌های داروی خود با همکاری یکی از شاگردهای سابقش می‌کند. این سریال که به عنوان یکی از بهترین نمایش‌های تمام دوران در نظر گرفته می‌شود، با شخصیت‌های والتر وایت و جسی پینکمن به عنوان یک سریال عاشقانه برنده 16 جایزه امی ‌شد. برای خواندن ادمه مزالب و بررسی دبگر سریال‎‎ها به پوفیلمو مراجعه کنید.

 

سریال سیم (2002–2008)

این سریال عاشقانه یک درام جنایی است که در بالتیمور می‌گذرد. همچنین از هر فصل برای نگاهی به جنبه‌های مختلف شهر و رابطه آن با مجریان قانون، از تجارت غیرقانونی مواد مخدر گرفته تا دولت، مدارس، اخبار چاپی و سیستم‌های بندرگاهی استفاده می‌کند. اگرچه در طول اجرای خود هیچ جایزه مهمی‌دریافت نکرد، اما اکنون به دلیل واقع گرایی و تفسیر اجتماعی بسیار مورد توجه و تحسین قرار گرفته است.

 

سریال سوپرانوها (1999-2007)

 

رئیس اوباش، تونی سوپرانو، بین مشکلات خانوادگی و مشکلات زندگی جنایتکارانه خود گرفتار می‌شود. زیرا در جلسات درمانی برای مقابله با حملات پانیک خود شرکت می‌کند. این سریال از زمان پخش اولیه‌اش، تبدیل به یک سنگ محک فرهنگی بسیار تأثیرگذار شده که از نظر بسیاری به عنوان بهترین برنامه تلویزیونی تمام دوران شناخته می‌شود و در رتبه اول در رولینگ استون قرار دارد.

سریال آینه سیاه (2011–اکنون)

این سریال عاشقانه هم هست اما بیشتر از آن علمی-تخیلی دیستوپیایی است. مجموعه‌ای از داستان‌های عمدتاً جدا از هم را به تصویر می‌کشد که همگی مربوط به آینده یا حال است که در آن فناوری‌های جدید پیامدهای پیش‌بینی‌نشده‌ای را ارائه می‌کنند. هر قسمت دارای شخصیت‌ها و لحن‌های متفاوتی است، برخی سبک‌تر و طنزآمیزتر هستند و برخی دیگر بسیار تیره‌تر هستند. این سریال بیش از 80 نامزدی جایزه دریافت کرده است که حداقل 23 مورد از جمله چندین جایزه امی‌ را به خانه برده است.

سریال Narcos (2015–2017)

پابلو اسکوبار در اواخر دهه 1980، سلطان مواد مخدر کلمبیا و مرکز تجارت کوکائین بود. این سریال نه تنها ظهور و سقوط اسکوبار، بلکه غیرنظامیان، پلیس‌ها، نظامیان و شخصیت‌های سیاسی مختلف را در قلب درگیری با مواد مخدر شرح می‌دهد. محبوبیت این نمایش باعث شد یک سریال اسپین آف با عنوان “Narcos: Mexico” تولید شود.

 

سریال پیکی بلایندرز (2013–اکنون)

این سریال درام بریتانیایی که در اوایل قرن بیستم می‌گذرد، داستان خانواده شلبی، معروف به “باند پیکی بلایندرز” و سوء استفاده‌های رهبر آن توماس شلبی پس از بازگشت به خانه از جنگ جهانی اول را دنبال می‌کند. به رهبری کیلین مورفی، این نمایش شامل یک گروه بازیگران گردان است که شامل سم نیل، تام‌هاردی، آدرین برودی، آیدان گیلن، و آنیا تیلور-جوی و بسیاری دیگر از بازیگران اروپایی و آمریکایی است.

 

سریال توئین پیکس (1990-1991)

هنگامی‌که یک ملکه دبیرستانی که به خانه بازگشته بود، جسد او در پلاستیک پیچیده شده از رودخانه مرده بیرون می‌آید. FBI تحت پرونده قرار می‌گیرد و یک شهر کوچک در روستایی ایالت واشنگتن به طور غیرقابل برگشتی خراب می‌شود. اسرار و اسرار محلی شروع به حباب کردن به سطح قله‌های توئین پیکس می‌کنند. نمایشی پیشگامانه و تأثیرگذار که از ژانرهای متعددی (از جمله کمدی، ملودرام، معمایی و ترسناک) عبور می‌کند، به عقیده بسیاری، یکی از بهترین نمایش‌های تمام دوران است.

 

سریال Westworld (2016–اکنون)

سریال عاشقانه

 

این سریال عاشقانه و علمی‌تخیلی که از رمان مایکل کرایتون به همین نام اقتباس شده است. فیلم بر روی یک پارک موضوعی تخیلی به نام Westworld تمرکز می‌کند. جایی که شرکت کنندگان اجازه دارند در سناریوها و داستان‌های غرب وحشی زندگی کنند و با اندرویدهای انسان نما به نام “میزبان” تعامل داشته باشند. این برنامه برای آسیب رساندن به انسان واقعی طراحی شده است. این مجموعه به بررسی مضامین اراده آزاد و هوش مصنوعی می‌پردازد و نامزد بیش از 50 جایزه امی شده است.

 

سریال Better Call Saul (2015–اکنون)

سریال عاشقانه

 

این اسپین‌آف از مجموعه تحسین‌شده «برکینگ بد» شخصیت فرعی سریال، سائول گودمن را دنبال می‌کند. داستان درباره تلاش یک کلاهبردار سابق به نام جیمی‌مک‌گیل است برای تبدیل شدن به یک وکیل قانونی. این مجموعه تحسین منتقدان خاص خود را دریافت کرده است و بیش از 20 نامزدی امی‌ را به همراه داشته است.

 

سریال رم (2005–2007)

در زمان تغییر روم باستان از جمهوری به امپراتوری، سریال غاشقانه سیر تاریخی دو سرباز رومی‌را دنبال می‌کند که زندگی خود را از طریق رویدادهای پر فراز و نشیب دوران خود می‌گذرانند. اگرچه این سریال پس از فصل دوم لغو شد، اما نقدهای مثبت و جوایز متعددی از جمله در هشت نامزدی امی حضور داشت.

 

سریال دکستر (2006–2013)

داستان درباره یک تکنسین پزشکی قانونی است که در تجزیه و تحلیل لکه‌های خونی تخصص دارد. او از کار روزانه خود به خوبی استفاده نمی‌کند. این سریال مورد تحسین گسترده‌ای قرار گرفت، به ‌ویژه چهار فصل اول، بازی‌های پرتغالی، کالاها، یک سریال وب متحرک و یک سریال عاشقانه کمیک.

 

سریال پسران آنارشی (2008–2014)

این سریال به دنبال یک باشگاه غیرقانونی موتور سیکلت در یک شهر خیالی در کالیفرنیا، بر روی پدر مجرد جکس تلر تمرکز می‌کند، که خویشاوندی و وفاداری او به باشگاه نزدیک با تمایل باشگاه به بی قانونی بیشتر مورد آزمایش قرار می‌گیرد. با بررسی موضوعاتی مانند نژادپرستی، فساد دولتی و هوشیاری، موفقیت سریال منجر به ساخت یک سریال اسپین آف شد.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

سریال Physical

نگاهی به سریال Physical؛ محصول +Apple Tv

سریال Physical که توسط Apple Tv+ در سال 2021 ساخته شده است درباره زن خانه‌داری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *