بهترین سریال انیمیشن جهان

انیمیشن مجموعه‌ای باورنکردنی از داستان‌های عالی و گسترده را ارائه می‌کند. بررسی انیمیشن ‌می‌تواند پیچیده تر از ژانرهای دیگر باشد. به هر حال، بسیاری از اولین خاطرات تلویزیونی ما به یک سریال انیمیشن کوتاه یا خاص برمی‌گردد، طوریکه یک صحنه یا کاراکتر در هرجایی ممکن است به ذهن برگردد. همچنین انیمیشن تخیل را شکوفا می‌کند. با رتبه‌بندی سریال‌ انیمیشن ها، فقط برنامه‌های تلویزیونی را تجزیه و تحلیل نمی‌کنید. شمادرحال نقد کردن دوران کودکی هستید.

البته سریال انیمیشن نیز یکی از گسترده‌ترین زیرمجموعه‌های تلویزیون است، با ده‌ها تن و سبک مختلف.

این فهرست تنها گوشه‌ای از تنوع داستانی انیمیشن است که در قرن گذشته به تصویر کشیده شده. یک ژانر برای همه سنین و همه داستان‌ها است، مهم نیست که چه زمانی ‌می‌توانید شروع به تماشا کنید.

بهترین سریال انیمیشن های خارجی

سریال انیمیشن Pokemon (پوکمون)

انیمیشن

این انیمیشن دارای نوشته‌های هوشمندانه و یک فرمول بازاریابی طلایی بود که برای گسترش بازی‌های ویدیویی پوکمون نینتندو در قلمروی جدید و پرسود طراحی شده بود.

انیمه Pokémon حول موجودات عجیب و غریب و در عین حال دوست‌داشتنی با واژگان محدود و پتانسیل تجاری‌سازی قوی می‌چرخید. شخصیت اول، پیکاچوی نمادین و اغلب خنده دار بود. اما اپیزودها بیشتر حول معرفی یک پوکمون دیگر ‌می‌چرخیدند که شخصیت‌های اصلی مجبور بودند آن را داشته باشند.

سریال انیمیشن Mighty Mouse (مایتی مَوس)

“اینجا آمده ام تا روز را نجات دهم!” موش توانا واقعاً به یک ستاره تبدیل شد، زیرا بچه‌ها علاقه زیادی به موش کوچولوی بامزه‌ای داشتند که بسیار مشتاق بود، زیرا او از شرورها با قدرت و توانایی‌هایی از نوع سوپرمن کلاهبرداری می‌کرد. همچنین چندین بار این شخصیت در انیمیشن های مختلف احیا شد. تم فوق‌العاده آهنگ مایتی ماوس، مانند همیشه جذاب است و البته الهام‌بخش یک بیت معروف اندی کافمن بود.

سریال انیمیشن The Pink Panther (پلنگ صورتی)

انیمیشن

پس از نمایش چند فیلم پلنگ صورتی در دهه 60، آمریکا با یک ویترین کارتونی بر اساس برخی از مضامین و شخصیت‌های مجموعه بلیک ادواردز/پیتر سلرز روبرو شد. یک پلنگ صورتی واقعی که فقط برای خشم همسایه سبیلی اش زندگی ‌می‌کند. تمام این انیمیشن کوچک با موسیقی جاز هنری مانچینی از فیلم‌های مشهور همراهی می‌شد. این مجموعه‌ای از انیمیشن‌های جذاب بود که از اسلپ‌استیک تا سورئال را در بر می‌گرفت و شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای را به ما نشان می‌داد.

سریال انیمیشن Tom And Jerry(تام و جری)

این تیم با عمر طولانی موش و گربه (یا ضد تیم، در صورت لزوم) زندگی خود را به لطف ویلیام‌هانا و جوزف باربرا برای MGM در سال 1940 آغاز کردند. روایت داستان قدیمی‌ گربه سانان تام و جری و جوندگانی که به سادگی نمی‌توانند با هم کنار بیایند.

تام و جری که هفت بار برنده اسکار بهترین موضوع کوتاه  شده‌اند، با این وجود طی 69 سال گذشته فراز و نشیب‌های خود را داشته‌اند.

سریال انیمیشن Inspector Gadget (کاراگاه گجت)

انیمیشن

کاراگاه گجت نیز ازجمله انیمیشن هایی است که موسیقی‌اش در ذهن‌ها ماندگار شد.

در مورد این کارتون تولید شده توسط DIC Entertainment ماجراهای غافلگیرانه سایبورگ  Inspector Gadget مطمئناً هیجان انگیزتر شده بود. همچنین “برو، ابزار، برو!” ، پنی، استاد پنهان کردن مغز سگ‌ها، و شرور دکتر کلاو و M.A.D فراموش نشدنی‌اند.

سریال انیمیشن Scooby Doo Where are You (اسکوبی دو، کجایی!)

در طول این سال‌ها تعداد زیادی انیمیشن اسکوبی دو وجود داشته است. اسکوبی دو کجایی! باندی بود که در ماشین اسرارآمیز جنایات را حل ‌می‌کرد. تعقیب ارواح و نشان دادن آنها به عنوان کودگرهای قدیمی‌پوسته دار در ماسک. این نمایشی بود که در آن آنها جهان را با مقابله با موارد سختی که هیچ کس دیگری قادر به شکست آن نبود تغییر داد.

ون آن‌ها خراب می‌شد، و بعد همه می‌فهمیدند که هر جا که می‌توانستند سرگردان شوند، مشکل روح دارند. سپس فرد ایده درخشانی داشت که گروه را از هم جدا کند تا به دنبال سرنخ‌هایی بگردد. درنهایت هم دو ترسو، شگی و اسکوبی را با هم می‌فرستاد. آنها برای هیولای جعلی تله گذاشته بودند.

سریال انیمیشن SpongeBob SquarePants (باب اسفنجی شلوار مکعبی)

انیمیشن

مهم نیست که چه گروه سنی دارید، باب اسفنجی را دوست دارید. چه چهار ساله باشید چه 40 ساله، ‌می‌توانید در این نمایش شادی را پیدا کنید. اغلب اوقات، باب اسفنجی در نبرد بر سر “در حال حاضر هیچ چیز خوبی برای تماشای تلویزیون وجود ندارد” پیروز ‌می‌شود.

این نمایش قرار نیست زیر میکروسکوپ برگزار شود، زیرا هیچ چیزی وجود ندارد که واقعاً با منطق یا علم واقعی آبزیان ارتباط برقرار کند. اما مطمئناً دیدن آن سرگرم کننده است. تنها کاری که باب اسفنجی می‌خواهد انجام دهد این است که چتر دریایی را در تور ماهیگیری خود بگیرد و به عنوان سرآشپز برگر در The Krusty Krab کار کند و کربی پتی بسازد. او زمان خود را به طور مساوی بین عصبانی کردن ناخواسته همسایه‌اش و همکارش، اسکویدوارد و حملات پانیک غول‌پیکر در زندگی روزمره تقسیم می‌کند.

سریال انیمیشن Looney Tunes (لونی تونز)

انیمیشن

برنامه تولید فوق‌العاده سریع سریال به پارکر و استون اجازه داد تا روز پخش قسمت‌هایی را بنویسند و تولید کنند. چیزی که در ژانر انیمیشن بی‌سابقه است؛ جایی که تولید یک قسمت نیم ساعته معمولاً ماه‌ها طول می‌کشد. سبک نمایش، در حالی که شبیه برش‌های کاغذ ساخت و ساز استاپ موشن است، به طور کامل روی رایانه متحرک است. این انیمیشن محصول کمپانی برادران وانر است.

سریال انیمیشن The Simpsons(سیمپسون‌ها)

انیمیشن

انیمیشن سیمپسون‌ها که در حال حاضر بیستمین فصل خود را پخش ‌می‌کند، نماد فرهنگ پاپ واقعی است. سیمپسون‌ها نه تنها طولانی ترین برنامه انیمیشن آمریکایی است، بلکه طولانی ترین کمدی آمریکایی نیز هست. در حال حاضر با Gunsmoke، طولانی ترین سریال پرمخاطب آمریکایی برابر است. با این حال، این رکوردها به تنهایی جایگاه برتر لیست ما را به دست نمی‌آورند. سیمپسون‌ها یک انیمیشن فوق‌العاده خنده‌دار است که شخصیت‌ها و موقعیت‌های سرگرم‌کننده‌تری نسبت به اکثریت قریب به اتفاق سایر سریال‌های کمدی آمریکایی دارد.

خانواده ناکارآمد سیمپسون تقلید تند سبک زندگی طبقه متوسط ​​آمریکایی بوده است. بسیاری از طرفداران، هشت فصل اول را به‌عنوان بهترین سریال‌ها می‌دانند، که شامل فیلم‌های کلاسیکی مانند «کرپ خشم»، «یک ماهی، دو ماهی، ماهی بادشکن، ماهی آبی» و «مارج در برابر مونوریل» است. منتقدان احتمال داده‌اند حتی با کاهش کیفیت نسبت به فصل‌های اولیه، سیمپسون‌ها همچنان یک سریال سرگرم‌کننده و مرتبط باقی می‌ماند و پس از دو دهه هم برای طرفداران اصلی و هم برای نسل جدید بینندگان قابل دسترسی است.

سریال انیمیشن BoJack Horseman (بوجک هورسمن)

دنیای “BoJack Horseman” ‌می‌تواند برای مردم کمی‌عجیب باشد، چه ارتباط بین انسان‌ها و حیوانات انسان نما و چیزهای دیگر. این اصلا درست نیست که این انیمیشن «بوجک» اغلب تصویری تلخ از افسردگی، شکست، اعتیاد و بسیاری موارد دیگر است. بلکه فقط روی یک اسب سخنگو تمرکز ‌می‌کند.

سریال انیمیشن Dug Days  (روزهای داگ)

انیمیشن

گولدن رتریور مورد علاقه همه داگ، در سال 2021 با Disney’s Dug Days اسپین آف خود را دریافت کرد، و این همان چیزی است که انتظار دارید باشد. شیرین، جدی و احساسی است. به عبارت دیگر دوست داشتنی است.

کارل و داگ اکنون در یک خانه جدید با هم زندگی می کنند. آن‌ها آنقدر شخصیت‌های گرامی هستند که که دوباره با آنها وقت بگذرانیم. لحظات آرام بین داگ و کارل بهترین قسمت های انیمیشن هستند. این لحظات آن را به یکی از بهترین انیمیشن های سال 2021 تبدیل کرده است.

همچنین یک تلخی کوچک در مورد تماشای Dug Days وجود دارد، زیرا دو روز پس از مرگ اد اسنر، بازیگر نقش کارل، منتشر شد. غم انگیز است که فکر کنیم دیگر نمی توانیم اسنر را در نقش کارل بشنویم. او نقش مهمی در محبوبیت آن شخصیت داشت.

سریال انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles (لاک پشت‌های نینجا)

انیمیشن

چندین نسخه کارتونی مختلف از “لاک پشت‌های نینجاهای جهش یافته نوجوان” وجود دارد. ما به طور خاص در مورد یکی از اواخر دهه 80 صحبت ‌می‌کنیم. این نسخه اصلی، رنگی روشن و سرگرم کننده دارد. گاهی اوقات مانند پیتزایی که آنها دوست داشتند، شیرین بود.

سریال انیمیشن Hey Arnold (سلام آرنولد)

پس از اولین موج نمایش‌های انیمیشن نیکلودئون، باید یک ثانیه وجود داشت. از آنها، “هی آرنولد!” بهترین دسته بود از نظر کیفیت انیمیشن و روایت داستان، به نوعی شبیه نسخه تکامل یافته «داگ» است. به علاوه، عبارت «حرکت کن، سر فوتبال» را در فرهنگ لغت ما قرار داد.

سریال انیمیشن Rick and Morty (ریک و مورتی)

انیمیشن

ریک و مورتی یک انیمیشن سریال موفق بزرگسالان است. داستان سریال علمی تخیلی، کمدی سیاه درباره مخترع نابغه، ریک سانچز، و نوه ساده لوحش، مورتی اسمیت است. این برنامه تلویزیونی انیمیشن آمریکایی توسط جاستین رویلند و دن هارمون ساخته شده است. در نوشته دیگری به این سریال در پوفیلمو پرداخته‌ایم برای مطالعه کافیست روی لینک کلیک کنید.

سریال انیمیشن Alvin and the Chipmunks(آلوین و سنجاب‌ها)

انیمیشن

سه نفره دوست داشتنی معروف به انیمیشن آلوین و سنجاب‌ها از دهه 1960، وجود داشته است. در واقع سنجاب ها آنقدر در همه جا حضور داشتند که درست پس از موفقیت راس باگداساریان، خالق «دکتر جادوگر»، یک برنامه تلویزیونی با عنوان «نمایش آلوین» ساخت. اما در اوایل دهه 1980 تلاش برای احیای مفهوم سریال سرانجام مخاطبی پیدا کرد. «آلوین و سنجاب‌ها» در NBC در سال 1983، با بازی آلوین شرور، سایمون کتاب‌خوان و تئودور دوست‌داشتنی ظاهر شدند.

این سری طرفداران زیادی پیدا کرد. پس از موفقیت نمایش در سال 1987، اولین فیلم بلند سنجاب‌ها با نام «ماجراجویی سنجاب‌ها» ساخته شد. حتی اگر سریال در سال 1990 لغو شد آن‌ها از بین نرفته‌اند. سریال دیگری از این گروه در Nickelodeon در سال 2015 نمایش داده شد.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

وان پیس

وان پیس؛ بزرگترین انیمه تاریخ تاکنون

انیمه وان پیس یک مجموعه مانگا نوشته Eiichiro Oda است که توسط Toei Animation تولید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *