معرفی فیلم Coco Before Chanel

فیلم Coco Before Chanel زندگی‌نامه‌ای درام به کارگردانی و نویسندگی آن فونتین است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. آدری توتو در این فیلم نقش آفرینی می‌کند و جزئیات زندگی اولیه طراح مد فرانسوی کوکو شانل را شرح می‌دهد.

این فیلم نامزد چهار جایزه بفتا، سه جایزه فیلم اروپا، شش جایزه سزار و اسکار بهترین طراحی لباس شد.

جزییات فیلم Coco Before Chanel

فیلم Coco Before Chanel تصویر یک بیوگرافی رمانتیک از سفر طراح مد گابریل “کوکو” شانل؛ تجسم زن مدرن و ظریف است که نمادی جاودان در موفقیت، آزادی و سبک است. این فیلم زندگی گابریل را از سال‌های اولیه‌اش در یتیم‌خانه، تا روابط او با مردان و قرار گرفتن در معرض ثروت و مد را نشان می‌دهد.

این فیلم تمام شاخصه‌های تولید عالی یک فیلم را دارد. از جمله فیلمبرداری زیبا با لباس‌های رنگارنگ به همراه بازی‌های خوب. کارگردانی فیلم فوق العاده است و تماشای فیلم را لذت بخش می‌کند. اجراها هم قوی هستند.

داستان فیلم Coco Before Chanel

داستان این فیلم Coco Before Chanel در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم اتفاق می‌افتد. فیلم با گابریل (با بازی آدری توتو) و خواهرش آدرین شروع می‌شود که بلافاصله پس از مرگ مادرشان به یک یتیم‌خانه فرانسوی می‌روند که توسط راهبه‌ها اداره می‌شود. دختران رشد می‌کنند و مهارت‌های خود را به عنوان خیاط با آرزوی تبدیل شدن به خوانندگان و مجریان مشهور رشد می‌دهند.

گابریل در حالی که تلاش می‌کند تا با آواز خواندن در سالنی نزدیک رویاهای خود را به بار بنشاند، با صاحب اسب‌های مسابقه‌ای به نام بالسان (با بازی بنوا پولوورد) آشنا می‌شود. او در نهایت به خانه او نقل مکان می‌کند و در معرض سبک زندگی طبقه ثروتمند و بیکار قرار می‌گیرد.

فیلم Coco Before Chanel

در این فیلم گابریل با مشاهده استایل ثروتمندان و ناراحتی لباس‌هایی که زنانشان می‌پوشند، شروع به طراحی لباس‌های ظریف و راحت برای خود می‌کند. در نهایت زنان ثروتمند اطراف متوجه او می‌شوند.

درگیری زندگی عاطفی و مسیر پیشرفت

گابریل در طول اقامتش در خانه بالسان، وارد رابطه با مردی به نام آرتور کپل (با بازی الساندرو نیوولا) می‌شود. گابریل به شدت عاشق او می‌شود و حتی اگر بخواهد با او ازدواج می‌کند. اما شادی او کوتاه مدت است زیرا متوجه می‌شود که آرتور قرار است با یک زن ثروتمند انگلیسی ازدواج کند. او که آسیب دیده و ویران شده است، تصمیم می‌گیرد به تنهایی از خانه بیرون بیاید و یک مغازه میلینر راه اندازی کند. فیلم Coco Before Chanel موفقیت یک زن در بستر روابط روز سرمایه‌داری را نشان می‌دهد.

او با پذیرفتن این موضوع که هرگز نمی‌تواند همسر آرتور باشد، پولی را از او می‌پذیرد تا کار تجاری خود را آغاز کند. بدنامی‌او همچنان در حال رشد و گسترش است، او به طور کامل از خود حمایت می‌کند و هر سنتی را که از آرتور قرض گرفته است، پس می‌دهد.

پوفیلمو علاوه بر معرفی فیلم Coco Before Chanel در ژانر درام به معرفی انیمیشن و فیلم و سریال در ژانرهای مختلف نیز می‌پردازد.

در فیلم Coco Before Chanel مشاهده می‌کنیم که؛ موفقیت واقعی او به عنوان یک طراح مد به دنبال یک تراژدی شخصی بزرگ رخ می‌دهد و در نهایت این اتفاق او را وادار می‌کند تا تمام انرژی خود را برای تبدیل شدن به طراح مشهور مد “کوکو” شانل به کار گیرد.

درباره‌ی horie

همچنین ببینید

فیلم برادران لیلا

معرفی و بررسی فیلم سینمایی برادران لیلا در سایت پوفیلمو

فیلم برادران لیلا داستان فرو افتادن خانواده‌ای آسوده‌خاطر را روایت می‌کند. در این خانواده‌ی رو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *